21 ғасырда табысты іс-әрекетке қажетті дағдылар жиынтығы
Физикалық интеллект – кез-келген физикалық белсенділікті басқаратын сыртқы және ішкі ми кешенінің дамуы
Intellectual Quotient (IQ)
Интеллект, ақыл-ой қабілеттерін дамыту: ауызша, аналитикалық, логикалық, визуалды-кеңістіктік, сонымен қатар жұмыс жады
Эмоционалды интеллект – адамның эмоцияларды тану, басқа адамдардың және өзінің ниеттерін, мотивациялары мен тілектерін түсіну және басқару дағдылары мен қабілеттерін дамыту
Рухани интеллект – адамгершілік құндылықтарды, даналық пен жанашырлықты дамыту, өз ішінде де, айналасындағыларға да бейбітшілік пен келісімді сақтау
Нақты дағдыларды игеру мақсатында жаратылыстану - математикалық цикл пәндерін және шет тілдерін тереңдетіп оқыту
PBL және STEAM әдістемесі
Кембридж бағдарламасы бойынша ағылшын тілі
Оқушылардың қызығушылықтарын дамыту
Reading club / SAT, IELTS / Advanced Placement (AP) / Leadership / Business/Marketing / Ағылшын тілі / Шет тілдері / Шешендік өнер
PBL club (жобалар) / 3D графика / Media Club / Шешендік өнер / Робототехника / Бағдарлама жасау (программирование) / Digital Art
Футбол / Шахмат / Хореография / Баскетбол / Волейбол / Каратэ/Тхэквондо / Джиу-джитсу / Дзюдо
Art & Design / Digital Art / Қыш құмыра жасау / Cooking club / Пианино / Хореография / Музыка/Вокал / Домбыра/ Гитара
Құндылыққа бағытталған білім
Оқу-тәрбие процесі жалпыадамзаттық құндылықтар мен мазмұндар негізінде ұйымдастырылған. Отандық білім беруде осы тәсілді қолданудың тиімділігі "БІЛІМ-ИННОВАЦИЯ" лицей жүйесінің (КТЛ) жұмысында оң нәтижелермен дәлелденді.
Осы тәсіл шеңберінде оқушылардың 18 құндылықты игеруі көзделген, олардың әрқайсысы екі жыл ішінде әр айда жеке-жеке, әр оқу жылында 9-дан қамтылатын болады.
Ынтымақтастық / Құрмет / Жауапкершілік / Адалдық / Әділдік / Еңбекқорлық / Кемелдену / Этика / Төзімділік / Отансүйгіштік / Көркем мінез / Сүйіспеншілік / Жомарттық / Эмпатия / Қанағат / Тазалық / Денсаулық / Батылдық / Гармония
Мектептің білім беру моделі
Harmony мектебінің білім беру моделінің өзегі – оқушы және оның интеллектуалды, эмоционалды және физиологиялық қажеттіліктері. ХХІ ғасырдағы табысты қызмет үшін адамға қажетті дағдыларды ескере отырып, біздің білім беру моделіміз төрт негізгі элементке негізделген